China glaze – cha cha cha

Äntligen testade jag det Och kom ihåg att fota! Jag har använt det tidigare men glömt att plåta. Lacket är ganska skirt, vilket är svårt att tro när man ser det i flaskan. Vill minnas att det blev fem lite tunnare lager till sist för att verkligen komma undan vnl. Torktiden blir sämre för varje lager naturligtvis och när jag målat det sista minns jag att det fanns tankar på att ha ett annat lack under nästa gång.

Färgen är jätteskön och har en förmåga att skifta beroende på vilket ljus man står under. Tyckte det var ganska stor skillnad mellan ute i solen och under köksfläkten. Eller så drömde jag bara det 😉 vårgrönt med microglitter i en väldig trevlig gyllene färg är uppenbarligen en rätt nice kombo i vilket fall och jag som gillar gröna lack blev överförtjust!

4 av 5 poäng kan jag bjuda på idag..

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Lämna en kommentar