Isadora – glitzy purple

Nu var det ett tag sedan det lackades med lila!  Som ni ser på bilderna så prydde detta lacket mina naglar för något som känns som en evighet sen. Solen sken och det var VARMT ute 😉 jag minns att jag inte fotade innan lacket suttit i tre eller fyra dagar. Längden på klorna sen, jisses!

Gammalt som gatan men bra ändå 🙂 Det är väl en ganska bra beskrivning av lacket. Jag är ägare nr två så hur gammalt lacket är vet jag ärligt talat inte. Färgen är ganska bra återgiven på bilderna för ovanligheternas skull så ni ser ju hur vackert det är 🙂

Appliceringen var ganska klanderfri, likaså torktiden. Problemet var bara att få det bra vid nagelbanden, som ni ser. Två lager tog jag även om ett hade räckt. Tyckte att det blev bättre tryck i det med två lager. Lacket har små microglitter i silver och det kommer allra bäst till sin rätt i solen såklart 🙂

Det blir 6 av 10 poäng. Inte högre av den anledningen att det inte är tillräckligt unikt eller speciellt i min smak. Inte lägre därför att det är lätt att applicera, torkar snabbt och är ursnyggt helt enkelt 🙂

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

4 svar

  1. Wooow vilken längd på naglarna. 🙂 Den här typen av lila är ju alltid fin och finishen är supersnygg.

    november 27, 2012 kl. 13:06

    • Jag minns att jag var rätt nöjd med längden 😉

      januari 3, 2013 kl. 07:40

  2. Super snygg färg 🙂

    januari 2, 2013 kl. 23:16

Lämna en kommentar