Depend No 259

image

image

image

Nejmen tjena du din mossiga sate 😉 vad glad jag blev när jag lackade! Ljuvligt mossgrönt med massor av småglitter som gör lacket alldeles fantastiskt i höstrusket. Kände verkligen för ett lite murrigare lack med twist och Depend levererade.

Appliceringen var kanon, ett lager täcker men för att få djup drog jag på två. Torktiden var helt ok, inte våldssnabb men tillräckligt för att jag inte skulle bli irriterad, vilket jag lätt blir nu när jag pluggar intensivt 😛

Jag tycker att Depend har förbättrat sina lack avsevärt, både när det kommer till färger och formula. Tack säger fattig student och niger lite lätt.

Kommer nog vilja ha backup på det här minsann. Synd bara att jag alltid prioriterar nya, konstigt va? Nä, kanske inte, vem gillar inte jakten på nya sköna lack??

Nu ska snart paltkomat få besegra mig, bara en liten stund till…

2 svar

  1. Det lacket var jättesnyggt! Det lacket har jag nog missat nu under hösten verkar det som. Det var mycket roligare än de murrgröna krämlacken som har varit nu i höst 🙂

    december 1, 2011 kl. 21:34

    • Ibland behöver man släppa säsongslacken lite och bara välja ett man själv vill ha 😉

      januari 2, 2012 kl. 08:49

Lämna en kommentar