H&M Spring Nails- Light Purple

Bara lite kort: Gud vilken helg jag har bakom mig. I fredags var jag iväg och firae två goda vänners födelsedagar och i lördags kom mor min och min syster (läs hennes blogg här.) Vi gick samman och gjorde kaos med Borås.. shoppingkaos 😀 It was very, very lovely!!

Över till lack: H&M spring Nails- Lightpurple. Lite tråkigt namn till ett ganska snyggt lack. Krämig konsistens och lättanvänd pensel får jag lov att säga. Tre lager behövde jag för att slippa VNL men jag hade nog klarat mig med två om jag kämpat lite 😉

Detta lack är ett sådant som får min hud att se genomskinlig ut om jag inte solat en skvätt. Det syns ganska väl på bilderna får man väl ändå lov att säga (fotona togs för över en månad sen) 😉

Annars gillar jag lacket, synd att flaskan är så liten.. Kommer nog få ligga till grund för lite nailart framöver.. nu när händerna inte är så bleka längre så kanske får göra om det 😉

Hoppas ni har haft en underbar helg, nu har jag lite smink att kleta in fejset..

Ett svar

  1. Em

    jag fullkomligt älskar färgen!!!

    maj 13, 2011 kl. 18:38

Lämna en kommentar