La-girl glitter addict- Euphoria

image

image

image

image

image

Mjae, vet ärligt talat inte vad jag tycker.. Hade nog förväntat mig lite mer riv och glam i manin men så var icket fallet 😉

Det ser ju absolut inte illa ut och färgkombon funkar ju bra (här över e.l.f- sunset).  Som alltid klurigt att fånga det glittriga i glittret utan att få en suddig bild.
Jag får nog pröva igen en annan gång tror jag och se vad jag tycker då 😉

3 svar

  1. Det är ju så svårt att fota glitter. Man får ju aldrig med glammet liksom. Hur har du det i veckan annars? Träna nåt? 🙂

    september 12, 2011 kl. 08:28

    • Mmm, det är tur att man själv vet hur glammigt ett glitter är, annars hade man nog varit lite småbitter 😛 Jag är träningssugen som sjutton fröken 😉

      september 12, 2011 kl. 08:32

  2. Ping: H&M- Lime «

Kommentera

